Stardust....

Har äntligen varit och sett Stardust nu, men jag hade nog lite för höga förväntingar på den. Men överlag är det en helt ok film, mysig och sådär...men tror att de som satt runt oss och pratade förstörde lite och att det var så mycket folk. =) Men den e sevärd=).
Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag heller fast jag hade tänkt att göra det, men ja tanke och handling är ju inte alltid samma sak. På dan fikade jag och for runt lite...var bland annat på rusta och där hade de en jättesnökula...som rörde runt snön automatisk och förutom att den lät för mycket så var den kul....den skulle nog kunna roa mig i timmar. Fanns massa skoj där=).

Tillägg om filmen, den hade en hel del bra underliggande saker att säga, saker som gör att man tänker till lite extra tycker jag. Smarta formuleringar på bra saker helt enkelt, det gillade jag, sen fick man även kämpa mot tårarna vissa bitar.



image227

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback