355 kr fattigare....

I maj, tror jag det var, införskaffades biljetter till The Ark och som det kändes då var det verkligen inte värt 355 kr för att gå och se de. Men så igår var det dags och säga vad man vill om bandet att även om det inte ligger mig varmast om hjärtat så vet de hur man ger publiken en bra liveshow. Så jag får väl påstå nu i efterhand att det var värt pengarna. Ola har en enorm scennärvaro och vet verkligen hur han ska få med sig publiken. Plus att han har humor, vilket aldrig skadar. Sen måste jag ge honom plus för att gå upp på scen i sin guld overall eller vad man ska kalla det, men tight va den. Och det är nog inte många som skulle kunna bära upp den. Mycket gamla låtar oxå vilket var ett plus eftersom det är de jag känner igen. Det gjorde inte så mycket att vädret inte var det bästa för stämningen runt omkring lyfte upp det hela. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig och mobilen vill inte göra sitt bästa tyvärr, men en kort filmsnutt blev det i alla fall.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback