Casanova....

Tittade på Casanova igår och jag hade väl inga stora förhoppningar, men jag måste säga att den var helt ok. Man får lite de tre musketörerna känsla av den tycker jag. Sen märks det att det är en Lasse Hallström film, får samma känsla som när jag ser Chocolat. Sen tittade jag på Sweet Home Alabama och ja romatisk komedi är väl det enda man behöver säga, men jag tror jag har sett den förut. Ibland har jag så uselt filmminne.
På dan var jag på stan med Ida och Maria åt pizza och ägnade mig åter fönstershopping för det är där shoppande får ligga ett tag. Varit lite mycket, men jag har varvat ner nu...behöver bara smala på mig lite mer energi...så seg så seg.  Hittade massa roliga shoppinglänkar igår....får ta och leta fram de och lägga upp här. Bland annat en med tapeter föreställande tatueringsmotiv...fina, men inget jag skulle ha själv vad jag vet. Men ibland får man ju för sig saker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback