Det är champange är det....

Dagens uttryck: "Det är champange är det"

Uttrycket kommer från fikastunden idag när jag drack 54:an, teet med champange, jordgubbe och grädde. riktigt gott, men orkar inte förklara för det skulle nog inte bli så roligt i skriven text.
Har pluggat lite. Skum dag... man kan ju knappt kissa på stan utan att det kostar en femma....det ska vara gratis att gå på toa!  Men det är min åsikt iaf...den första toan slukade våra pengar utan att vi fick komma in, men det gick bättre på nästa. Sen hade jag lånat en film av Maria som hon fått för flera år sen eller jag lånade fler men just denna började tjuta när vi skulle in på kapahl då visade det sig att de hade glömt att larma av den...sjukt.
Så nu har jag lite filmer att se: The storyteller, Sandor slash Ida, Will hunting och proof.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback