Filmtips....



Kollade nyss på knocked up och äntligen en komedi som är rolig. Visst är den inte så kul som en film skulle kunna vara, men den slår ändå många andra filmer. Den är sevärd! Behöver inte säga så mycket om den för titeln säger i stort sett allt=). Sen tycker jag att huvudrollsinnehavarna var riktigt bra och passande för rollerna speciellt Katherine Heigl.
Visst fredag idag känns inte alls så. Är riktigt shoppingsugen, men det är inte bra. Vet för övrigt inte vad jag skulle shoppa heller...eller kanske lite kjolar, det skulle behövs. Så länge jag slipper den höga midjan bara så är jag glad. Det känns som det är så mycket trender som exploderar nu på en gång, för mycket nostalgi på en gång och ärligt talat för mycket som inte ser klokt ut =).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback