Gilmore Girls....*snyft*

19656-211


Hopp det var det...nu har de sänt sista delen av Gilmore Girls och jag var inte ens förberedd, trodde de bara skulle sända ett avsnitt idag, men sen kör de dubbelavsnitt. Jag vill ju veta mer! De får inte lägga ner nu *snyft* Den enda riktigt bra serien*suck* Hoppas de tar sina förnuft till fånga och gör fler....det går och göra så mycket mer. Sen får den inte riktigt sluta så som den gjorde....måste få veta mer....personer måste hitta tillbaks till varann. haha nej jag är inte beroende av denna serie *ler*

Har varit lite stressigt några dagar nu så idag tog jag mig lite tid att sätta mig i myshörnan och koppla av och hur gör jag det.....jo genom att läsa en tidning och dricka något gott, helst te och kanske äta nåt gott till det. Riktigt skönt. Så det gjorde jag idag när jag kom hem och det var välbehövligt.

Sen när jag satt och läste tidningen funderade jag över en sak, varför väljer många tidningar att skriva om exakt samma saker i nummrena efter varann eller som kommer ut samtidigt. Javisst det kanske är saker som ligger i tiden och personer som är aktuella, men det måste väl finnas fler än just de som är aktuella för stunden för det är trist att läsa intervjuer med samma person om och om igen. Sen kan det väl handla om konkurrans, men nej tycker inte att det ett bra koncept. Hitta på egna saker och va nytänkande.... ;)

Annars känns det mest som jag yrat runt, varit lite mycket intryck och saker att göra så man bara känner sig helt tom i huvudet, men nu har jag ju kopplat av med min tidning, gilmore girls och lite idol som tyvärr inte bjöd på så många skratt idag.

Kommentarer:
Postat av: rockvampyren

Tjena,.eh,..plastictrash, körde en shufflesökning efter vissa kriterier,.som tex geografisk läge,kön,osv,.men som det avgörande faktor The 69 Eyes,..och hamnar hos dig.
Lite förbryllad,.typ,.jaha, en snygg tjej, men vad har hon med Eyes att göra?
Läser lite, och,: Ringsignal,!!,.eh,.jag hoppas verkligen, att du gillar mina vampyrbröder lite mer än så,.men dom är ju inte ofta i Sverige eller säljer våldsamt mycket skivor heller för den delen,dom är ju mest av allt ett grymt bra liveband.
Jag var med på deras fest i Berlin efter den näst sista spelningen före semestern,.hmm,.man borde veta bättre än att gå på fest med Jussi o Jyrki,.dom är inte riktigt hela där uppe.
Har du vampyrerna bara som en ringsignal,.eller lyssnar du dom annars också?,."Lost Boys" från den föregående plattan är jävligt fin.
Ha det plastictrash.
Rockvampyren.

2007-09-14 @ 17:09:14
Postat av: Ullis

Nu vet jag ju inte hur man får tag i dig. Men jag skriver svar här. Ja jag lyssnar på the 69 eyes...grymt bra band=). Annars skulle jag aldrig ha de som ringsignal=). Så nu vet du...har dock inte fått se de live, men det kanske blir tillfällen för det med.

Postat av: rockvampyren

Sorry,.det var lite snurrigt,så jag glömde skriva mailadressen, håll på att skriva ut några grejer med deadline obehagligt nära framstånde,hade lite svårt att läsa mina anteckningar, och tolka halvberusad ljudmemomummel av en sydstatare med helskruvad dialekt. Kul att hitta Eyes fans även i Peking, Sverige har ju ingen som helst Gothklubb tradition, dom är ju vanliga ute på kontinenten, speciellt i Tyskland,.och givetvis borta i Staterna. Såg Eyes innan deras Europa turne borta i N.Y.C när dom hade spelning på Irving Plaza början av mars,.själv var jag där att skriva om ett antal andra Finska band,.bla Disco Ensemble(punk),Callisto(progg metal), Lapko(alt-rock),.osv, som i sin tur spelade på Sin-e vid Attorney St och borta på The Knitting Factory. Jaja, jag ska inte tråka ut dig med en massa smalltalk,.yrkesskada,.. måste jobba lite till.
Mailadressen är, om lusten faller in att skicka nå´t,det är alltid kul att lära känna nya människor: [email protected]
,..visst låter det bekant om man gillar Eyes?
Vampyren.

2007-09-14 @ 21:33:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback