Strange day....

Fick en hastig väckning idag för de ringde och sa att de skulle komma och kolla ventilerna om 10 min och jag bara men det är lugnt...hmm....var ju svimfärdig när jag fick flyga upp ur sängen. Men nu är de fixade, förutom att de inte ska gå o stänga så jag får fortsätta lida av brandrök och diverse annat.*suck*
Sen när han hade gått ringer det "Hej Stig från bråvalla här, jag vill ha 5 falukorvar" eh...jaha...kul med felringningar ibland=). Men han fick mig ju och skratta även om det inte var meningen.

Helgen
I lördags var jag hos Karin och Danne och åt och kollade på tv och prata...mysigt. Sen igår hämtade jag mamma och pappa vid bussen från Kiel och skjutsade hem de. Fick presenter med...det är aldrig fel. Champange, smink och godis. =) Sen tog jag en promenad riktigt skönt faktiskt behövs för att samla tankar ibland och även ändå=). Sen såg jag livsverket, en film om en man som river sitt hus för att bygga upp ett nytt för att hans liv förändras, bättre än jag trodde den skulle vara. Har inte hört talas om den förut. Skulle inte tacka nej till att bo som han precis vid havet. Sen såg jag även Jim Carreys film number 23 och jag var tveksam till att se honom i en seriös film, men han gjorde det bra. Visst kunde man se lite Jim Carrey sidor i början, men sen tyckte jag faktiskt att man glömde bort det. Överlag var väl filmen lite oväntad vilket alltid är kul.
Så det var det.=)

     

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback