"tänk så mycket information en spermie innehåller"...

Hopp så var det helg då fast ja jag har nog inte kommit ur min förvirring än så det känns inte alls som fredag.

Dagens uttryck: "tänk så mycket information en spermie innehåller"

I en diskussion om att jag var längre än maria och varför? hmm...ksmtänktet kom väl in där.

Annars är jag mest rastlös just nu...grubblar väl o tänker, men ja försöker undvika det..inte bra att tänka för mycket.

Har börjat träna....haha eller ja träning för mig innebär att jag har börjat gå....med tanke på att jag får träningsvärk av singstar så kanske det är bra att jag håller mig till promenader till att börja med. 3kilo har försvunnit, men jag tror knappast att det var pga det. Behöver få lite kondition i alla fall tänkte jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback