tjohoo....

Hittade en lista/utmaning i en annan blogg så jag lånade den.

Vad finns i ditt.....

Kyl: Mjölk, nyponsoppa, saft, smör, grönsaker, frukt, ketchup, olivolja hmm ja nån sallasdressing o kräm med kanske lite sprit med.
hmm...ja det var ju mer än jag trodde.
Frys: bröd, mat, glass
Skafferi:hmm massa kartonger, te o makaroner, kaffe med mera  
Handväska: oj mycket
Sminkväska: mascara, kajal, ögonfransbörjare, ögonskugga, rouge.
Badrumshylla: lite av varje där med som hör till krämer och smink
Tvättkorg: smuts kläder
Skohylla: papper och skår
Förråd: det vet jag knappt
Hjärna: för mycket tankar ibland
Jackficka: vantar och papper
Kryddskåp: grillkrydda, salt, te och dekorationer
Trädgård/balkong: utemöbler
Barskåp: har inget, men det finns champange, likör o vin
Köksbänk: micro. kaffekokare och vattenkokare
Fruktkorg:har jag inte heller.



Var lite slö där kände jag=) Orkade inte helt och hållet fylla i allt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback