Ullis goes blond....

Japp nån gång skulle jag ju vilja testa att vara blond och vilken tur att man kan plocka fram lite hår från sitt lilla hårlager och leka lite=).


Fast håret ska endast användas till slingor lite här och var=). Jag tror helt enkelt det e omöjligt att bleka mitt hår riktigt så ljust jag vill ha det. Så I'm still a brunette=).
Så var det resten av helgen, igår åt jag kinamat med mamma och pappa och tittade på eurovision dance contest och jag saknar dansen lite då och då. Från att ha varit en riktig sportnisse till ja jag vet inte vad=). Men tävlingen i sig var lite seg. Idag har jag promenixat, fixat lite löshårsslingor som jag kan ha när jag känner för det och tagit tag i lite saker som jag skjutit upp=) och så blev det tvtittande. Kommer ju massa realitysåpor nu när det börjar bli höst och som den realitysåpanörd jag är är det bara att haka på och titta=).


 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback