En blandad röra från hårdrock till film...

Nyss hemkommen från företagskursen, eller nyss och nyss. Seg, men som sagt gillar ju när det händer mycket saker. Men det känns som att det kanske är dags för lite egotid snart. Har iaf inte haft mycket datatid, men lite bloggande ska jag ta o fixa tänkte jag. Blir lite trött på datorer när man sitter vid de och redigerar hela dagarna, som vi har gjort nu.

I helgen bar det av till the Crash på Black Horn, har inte varit där tidigare, på the crash alltså, så tänkte testa det och ja det var helt ok. Ett ord: hårdrockigt, hehe. Jag vill ju fortfarande ha en riktig rockklubb här i stan, som är mer rock, men det var iaf helt ok i lördags. Trevlig folk. Innan vi kom dit var vi här och förfestade ett tag, sen bar det av en kortis till ytterligare två förfest ställen innan vi kom på plats och ändå var vi där innan 23 så det gick undan.
           


Innan utgången kom Elin och Matilda hit plus Matildas kompisar som skulle sminka oss, så här blev det:

   


Igår skulle Maria och jag hyra Miss Potter, men den fanns tydligen inte, verkar inte riktigt som att den kommit ut än ändå. Istället blev det Evening med en rad kända skådisar bland annat Claire Danes. Bra film, den gav eftertanke och det var många ställen som tårarna fanns där i ögonen. Sevärd, absolut!

Nu ska jag nog kolla Sverige pussas och kramas....med lilla Björn=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback