Fake it....

Bra låt.

Seether - Fake it

Kommentarer:
Postat av: Brandon Lee

Inte så pjåkigt, ska vi ta en VS match? Fake It vs I got nothing to hide,no reason to lie?
www.youtube.com/watch?v=s5QTmvkmTjM

2008-04-05 @ 18:18:20
Postat av: Ulllis

Måste nog säga Fake it, men rent visuellt föredrar jag nog Bloodpit.=) men den kanske behövs lyssnas in.

Postat av: Johanna

Okeej!
jag gillar pink floyd, winnerbäck, tegan and sara... väldigt blandat... musik är bland det bästa jag vet! :)

2008-04-07 @ 22:59:10
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se
Postat av: Brandon Lee

Du gillade Hardcore Superstar live?
Jag med, riktigt bra liveband, och nu är du sugen att kolla BB och Crashdiet?
Jag såg båda två inte alltför länge sen, BB har inte kvar gnistan nu längre,blandar friskt med bra knuff/plikten kallar,gäsp, du är några år för sent ute, tyvärr. Crashdiet, är det bara för att du tycker att Martin är snygg?
Alltså, sångaren låter lite si och så redan på skivan,och live,nää,en blek figur,du kommer att bli besviken.
Har du lyssnat Bleak?
Prova med deras What You Are, den finns i tuben.

2008-04-08 @ 17:27:20
Postat av: Anonym

Backyard har jag ju sett massor och de har aldrig gjort mig besviken live, men man vet ju inte nu. Ser fram emot nya skivan och hoppas den kommer vara kanon. När det gäller crashdiet har jag inte så stora förhoppningar på de live från de videos jag sett känns som att sångaren får göra mesta jobbet, gillar hans röst. Men eftersom det är ett av de band jag gillar mest för stunden så skulle jag gärna se de live. Så inte har det med Martin o göra även om han är trevlig=). Hmm har hört något med Bleak iaf.

2008-04-08 @ 17:50:35
Postat av: Brandon Lee

Var Bleak nå´t att ha?
Varifrån kommer ditt musikintresse, spelar du själv, eget band?
Vet du tjejen, din bloggheader är jävligt snygg, ser ut som ett skivomslag,avsiktligt?
Slökollade lite i tuben idag, hittade en ny bekantskap, Amberian Dawn med en låt som heter Evil Inside Me, nå´n slags operametal, lite annorlunda, ganska skön låt på nå´t vis, lyssna om du känner för det och berätta vad du tyckte om den.

2008-04-09 @ 18:24:20
Postat av: Ulllis

Nja inte som fastande sådär direkt. Tack, nej jag vill bara ha den lite rockig o passande till sidan o mig själv=). Mitt musikintresse, har alltid varit intresserad av musik, uppvuxen med en bror som lyssnade mycket på hårdrock och rock. Fastnade dock rejält för rocken 97 genom backyard babies faktiskt. Men inget band eller så.

2008-04-12 @ 18:04:50
URL: http://plastictrash.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback