Finurliga världen....

haha....ja just nu sitter jag bara och skrattar ibland är världen bra finurlig och det händer saker som man inte alls väntat sig, något som skulle ta en minut kan ta timmar och det var i positiv bemärkelse. haha ja väldigt intressant dag! Så nu ska jag sitta och skratta för mig själv lite och le. haha

Varit mycket denna vecka med, behöver ännu mer tid o bara vara. I lördags var jag dock bara hemma o umgick med ingen mindre än mig själv=). Precis vad jag behövde. Skulle gått till jossan o sadde på fest, men va tvungen o varva ner, trist för det hade varit roligt. Men det blir väl fler=).

På söndagen var jag och åt hos Karin och Danne, Ingrid var oxå med och visade bilder från deras Antarktisresa, superfina! Många som man kunde göra tavlor på där.

I måndags var det fika med Sandra, tisdag var jag på stan med Karin och sen fika. Sen kollade Maria och jag Miss Potter. Igår var jag och fikade med Jossan. Ja jag gillar och fika=). Och idag blev det jobb, promenad och fika. O sen den roliga händelsen som får mig att skratta nu.

Hmm ja det var väl en snabbresume av de senaste dagarna. Självklart plugg däremellan med o lite kurs o annat jox.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback