Förvirring...

Det kan man säga, vet inte riktigt vad det är för dag eller vecka eller tid. Bara gör saker och tiden verkligen rinner iväg och nu är det visst helg igen=).
Hmm...vad har jag haft för mig, lite av varje, men mycket har det varit, men jag trivs när det är så.
Jo just det senast hade jag varit på Johnossi.
I helgen var jag på Rebecas födelsedagsfest, men tyvärr glömde jag kameran hemma=(. Men det var skoj, lite människor från högstadiet och min kusin träffade jag på. Därefter skulle vi till Bomull, men det var fullt för stunden. Så vi hamnade på Stopet....hmmm....ja nej var kanske inte så skoj ställe, hade aldrig varit där tidigare. Tur att sällskapet var kul. Men vi var inte där så länge, hamnade på McD till slut eftersom allt stängde en timme tidigare.
Annars har det varit pluggande, kurs och fika för det mesta=).
Våren har kommit tillbaks.....och hoppas den tänker stanna nu.
Nu ska jag fylla på min mp3 med ny musik tror jag.....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback