Picnic i djungeln...

Igår var jag barnvakt åt Izabella en stund på dagen. Vi hade picnic i djungeln, eller ja på vardagsrumsgolvet egentligen. Dizzy fick vara lejon, men hon var inte så farlig utan låg mest på filten o myste.
Sen gjorde Izabella frisyrer på mig och låg dubbeltvik av skratt, haha, ja det va väl lite kul kanske, syns på bilderna nedan. Lite Björn Borg varning kanske. Det blev även pyssel som vanligt och My little pony spel och schlagers. Haha ja jag vet, men hon vill höra schlagerlåter och jag skratta en hel del när jag märkt att hon kunde texten till bland annat hero och i lågornas sken. Men hon var riktigt duktig på att sjunga måste jag säga.
På kvällen var jag hos Karin och Danne och åt, kolla film och pratade.

        

Idag blev jag väckt av telefonen, sen var jag, Maria och Rebecca och fikade på fräcka, satt där i solen ett bra tag, superskönt, men det känns ju nu att solen tar mer än man tror. Efter det hamnade vi på auktion, hehe va lite intressant att se, riktigt gamla prylar som folk bjöd som tokar på.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback