Vad gjorde jag för x antal år sen...

Tog en lista från Jossans blogg....

Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003
23 år, flyttade till min fina etta i stan. Där även Daniel flyttade in under året. Började läsa på KSM, där jag fortfarande är kvar efter 5 år. I början av året läste jag sociologi i Linköping. Var på hultan för 6:e året i rad.


Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998
Gymnasietiden. Var 18 år, läste samhällsprogrammet. Var ute, hängde mycket med kompisarna. Var mest med Karin, Fia, Sophie och Anna då. Åkte till Mellbystrand för andra året i rad. Var även på Hultan för första gången. Åkte med Karin, Fia och Anna. Backyard Babies spelade!=). Gjorde min piercing i läppen. Hade rastaflätor och fick klippa mig, gaah! Inte superkort, men kort för mig.


Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993
Då var jag 13 år, började högstadiet. Hade bytt klass från mellanstadiet, började umgås mycket med Sandra. Vi ute hängde jämt och ständigt, känns det som.


Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988
1988, var jag 8 år. Gick på lågstadiet, var bästis med Caroline. På fritiden red jag och jag tror att jag hade börjat med basket då med.


Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983
Då var jag 3 år, gick hos dagmamma. Bodde utanför stan. Annars minns jag inte så mycket=).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback