Bus i bollhavet...

Igår fick jag äntligen hoppa i ett bollhav! woho, som ni kanske vet så har jag ju en förkärlek till bollhav och vill ha ett eget. Men igår så bar det av till Busfabriken. Jag lånade in Izabella och sen åkte vi med Elin, Liam och Oliver till Busfabriken och det var skoj både för oss och barnen. haha bollhavet var väl höjdpunkten om jag får bestämma. Sedan var jag väl mindre smart när det gäller klädvalet då jag mer tänkte på att det kanske var varmt och bar en kort kjol istället för bekvämma kläder. Det ansågs visst lite kul, men vaddå jag bjuder på det. Jag hade ju lika kul i klätterställningarna för det. Idag har jag dock träningsvärk och blåa knän så nästa gång blir det nåt bättre klädval.

     

Sen däckade jag i sängen ett tag innan jobbet. Kom hem vid halv fem och då var jag pigg som en mört, mindre kul, men jag sov inte så länge imorse i alla fall.

Idag åkte jag, Karin och Danne till Söderköping och käka på La Uva, gott, men vet inte om magen höll med om det. Sen körde vi en runda minigolf och så blev det glass på smultronstället. Annars har den här helgen bara rusat iväg ju. Var hos Karin ifredags med där vi pillade i oss diverse onyttigheter och hann även med en sväng till Gransjönäs, riktigt skönt och bada. Sen fick jag ett prickigt linne av henne med, superbra!.


Kommentarer:
Postat av: Sara

Åh vad roligt det ser ut! :D Jag måste åckså försöka låna nåns barn nån gång. :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback