De tre bockarna Bruse och Max...

I år blev det väldigt lite augustifest för mig. Jobba onsdag, torsdag och fredag natt. Men hann med en sväng på marknaden på fredagen, men de var väl inte så mycket att hänga i julgranen. Igår började vi hemma hos Maria, men det var nog bara hon och jag som var på topp där. Sen gav vi oss ner till gamla torget en sväng och tog med Bella på vägen. Där var det en salig blandning av folk, men inte många jag kände igen. Sen hade vi bestämt att vi skulle till hugo, men det gick väl sådär...det var lite fööööör mycket folk, liiite fööör lång och kanske aningens ung kö. Så vi blev för rastlösa och drog hem till mig för toabesök och en diskussion om var vi skulle gå.
Men det slutade med att vi hamnade på Max....och det var nog bra mycket roligare där än det hade varit på hugos...tror aldrig jag haft så skoj på Max....en rolig blandning av folk...däribland bockarna Bruse och diverse andra skumma filurer.
Efter det bar det av hem.

Idag har jag mest gått runt, pysslat och filurat. Försökt fixa Plastic, men det går ju inte så jag får väl ge med mig och lämna in henne. Om ingen vänlig själ dyker upp, men just nu ser det rätt mörkt ut om sånna.

Kommentarer:
Postat av: Brandon Lee

Vad har du för problem med din laptop,problem med mjukvaran eller problem av rent mekaniskt natur, trilskande hårddisk, hänger den upp sig eller vill inte gå igång,. eller vad?

Postat av: Sara

Max kan faktiskt vara riktigt kul. :D Har oxå stött på en del filurer där. :) Du får berätta om bockarna. :P

2008-08-25 @ 10:00:46
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback