Galenhet över....

Känner mig inte lika galen längre tack och lov. haha. Så jag kanske slipper kasta tallrikar och annat.
Hmm igår var Maria och jag en sväng på Skänninge, och så j.kla kul är det kanske inte, men köpte lite saker i alla fall. Skönt att komma iväg lite. Men vad hände med sommaren....=/ det är kallt.
Försöker skärpa till mig med onyttigheterna nu, blir så lätt för mycket och det mår man aldrig bra av.

Var inne en sväng på systemet nyss och jag behövde inte visa leg, kors i taket, det har jag aldrig hänt förut, men hur tar jag det.....haha Ska försöka piggna till och få lite energi. Det behöver verkligen plockas och donas hemma.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Men det var så lite så, det var ju bara kul. :D

Vi får göra det igen nångång. :)



Åh vad seg jag har varit idag. :P Kollade på Jurassic Park med lillebror. Haha, tycker fortfarande den är lite scary! Hihi!



Kram kram!

Postat av: Sara

Haha, kanske lät lite väl dramatiskt. Haha. :P

Jag är hungrig som fan. Har bara ätit frukost och så städat hela dan. :P Tvättat handdukar, dammsugit, skurat, diskat. Ska damma av lite i hyllorna med, sen ska jag äta. :P Var bara tvungen att ha en paus. :P

2008-08-11 @ 19:45:36
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback