Jag gillar prylar...

Jag älskar prylar, skräp, skit, meningslöa saker vad man nu vill kalla det. Affärer som Lagerhaus och Mique och liknande är ju hur roliga som helst. Eller butiker i stil med misssmith.se eller bluebox.se där man kan hitta hur mycket skoj som helst, accessorer och prylar i mängder. Maria och jag pratade om de idag när vi besökte dessa butiker och kom fram till att om jag vore jätterik så skulle jag ha sjukt mycket prylar, som man kanske inte alltid har nytta av men som kan vara roliga, söta, snygga eller vad som. Ett eget litet lager med massor av prylar att välja på när man är rastlös eller uttråkad hade inte varit helt fel.
Var på stan en sväng för att jag var på jakt efter ett kollgieblock och det är inte så lätt som man kan tro för jag är kräsen haha. Men till slut hitta jag ett som dög till utseende och pris. Man måste ju gå på känslan när man shoppar ;-).
Var en sväng hos Karin och Danne och fikade med, kul och mysigt.
Men när jag skulle parkera kom det några ungar iklädda screamdräkter och med baseballträn, men som tur va var de inte så oroväckande och läskiga om de såg ut. Tur att det inte va mörkt för då hade jag väl sprungit vid bara åsynen av de små. haha.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Lagerhaus och Mique kan jag också hitta massa roliga saker på. :D Men innan jag köper massa roliga saker så måste jag nog börja med att köpa hyllor så jag har nåt att ställa de roliga sakerna på. :P

Kram kram!

Postat av: Sara

Haha, visst är det. :P

Nu äe jag äntligen klar med den jäkla verandan. Har gjort några fönster med. Får se om jag orkar de andra nån dag. :P Är så trött nu så måste vila innan jobbet. Hehe. :)

Dom har shippat howcool-grejerna nu förresten. :D :D :D

Kram kram!

2008-08-28 @ 14:07:28
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback