Jag har hamnat på fel planet...

Jag börjar snart på riktigt fundera över om jag har hamnat på fel planet. För det här verkar vara planetet för egoism och oärlighet. O jag blir lika chockad varje gång...nu har det inte hänt något speciellt, men det räcker med och se hur människor runt omkring beter sig....herregu! Vad hände med samvetet....slutade det existera hos majoritet av befolkningen och är människor så osäkra.
En upplysning....alla är bara människor så det är rätt accepterat att bara vara som man är jag lovar. Men det är upp till var och en, håll er borta från mig bara jag har bättre saker för mig. Tänkte iaf hålla mitt samvete rent trots att jag känner mig som en alien när jag värdesätter ärlighet. folk...
Och varför bryr jag mig....för att jag är så pass godtrogen att jag tror på en bättre värld och att det finns något gott i alla.
haha....

Nyss kommit hem från jobbet och jaaaa....det är ju verkligen intressant att se människors sociala samspel...hmmm...

Oj jag lät nästan arg=) det är jag inte....jag är bara fundersam=).

Trött är jag däremot....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback