Narnia igen...



Sådär nu har jag äntligen! sett den första Narnia filmen. Och den var lika bra som den andra, verkligen. Lätt att leva sig in i och sååå jäkla vackra miljöer. Sen har jag ju så svårt för att se när djur blir skadade om de så är animerade, så den va lite jobbig här o där.

Idag hade jag tänkt ta det lugnt, men det blev lite jobb. Sen mat och promenad med Gabbe och sen Narnia med Maria. hehe min osociala egovecka har varit allt annat är osocial, men det gör inget....=), har ju hunnit med att vara med mig själv lite också.

Igår när jag va på lagerhaus hittade jag ett snyggt duschdrapperi med blommor och en matchande papperkorg plus en snygg rosa tvålpump, skulle passa perfekt till mitt badrum. Vill göra om både det och köket så att det blir lite mer 50-tal, pinupstuk. Men vi får se hur och när det blir=)

På jobbet idag satt en och redigera en film som ska fungera som ett intro till en pjäs, jättestark verkar den vara. Han hade i alla fall ljudlagt den med Korn - Another brick in the Wall. Riktigt bra, till och med bättre än orginalet tycker jag, såhär kommer den=).



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback