rensa, rensa...

Jag samlar lätt på mig saker och nu har jag fått för mig att jag ska rensa hela hemmet. Får se hur långt jag kommer den här gången. Senast blev det två rensningar av garderoben på ett halvår innan jag la ner. Nu har jag rensat ut ett köksskåp där jag förvarar papper, och så stora är inte köksskåp, men de tre hyllorna som fanns där fyllde tre påsar med skräp. Hmm, måste sluta spara och katsa in saker i nån sorts "syns det inte så finns det inte" anda.
Ska fortsätta läsa "Spelet" nu tror jag, tycker än så länge inte alls att den är speciellt uppseendeväckande...men vem vet, den kanske blir.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ja läs på du så jag får låna sen. ;)

Jag skrev att de kunde skicka nu och den andra sen så får jag väl se hur det blir med frakten, men nu vill jag ha grejer. :D

Postat av: Sara

De kommer skicka grejerna det närmsta dygnet nu. Wiee. :D

Jadå, det går ganska bra tror jag. Har iallafall handlat klart nu tror jag, förutom lite smågrejer till en grönsallad. :) Sen ska man ju bara hinna med att baka och städa och olja in verandan (i detta regn >.< ) och helst tvätta fönster också och så jobba dessutom. Men det blir nog bra. :P

kramar!

2008-08-26 @ 20:15:53
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback