Sommar och sol...

    

Gårdagen i bilder....Fick ju komma ut och va lite social med Maria och Rebecca igår. Eller fick, jag kunde rättare sagt. Först bar det av till MAX, där vi tryckte i oss mat. Sen åkte vi ut till Gransjönäs, men jag stannade på bryggan och doppade fötterna. Skönt. Sen åkte vi och käka glass o tog en sväng i Folkparken.

Innan dess hade jag varit och gjort lite shopping (se nedan). Tittade på Grease när jag kom hem oxå, bäddade ner mig o soffan och myste. Var riktigt sugen på den filmen så jag tänkte att jag kunde köpa den eftersom jag ändå ville ha den=). Riktigt bra!




Idag började dagen med shoppingtur med Sara och man kan väl säga att jag hittade en hel del! Bland annat en grå kofta med prickar och snyggt tryck som jag letat efter ett tag plus en massa annat. Supertrevlig dag. Fika blev det med såklart=).
 


Senare på kvällen hängde jag lite med Daniel, prata skit, åkte runt och fixade massa saker och sen åkte vi ut till Lindö där jag åt glass och han hamburgare och så satt vi och glodde lite vid vattnet.
 

Kommentarer:
Postat av: Josefine

fan vilken nyttig dag du hade ;) glass, hamburgare, max o annat. ja en fika snart tar vi! jag börjar jobba på måndag. kommer ha tidiga dagar på tisdagar. annars så slutar jag runt 16.30. vad sägs? kramar

Postat av: Sara

Tack! :) Halens. :P Har en i naturlig leopardfärg med. Såklart. :D

Jadå, bara lugnt och skönt att vara hemma. :) Idag har vi spelat minigolf på himpa och jag köpte skor på wedins på maxi för halva reapriset. 124,50 blev det. :P

Aldrig satt en sax i nåns hår kan jag säga. :O Fredrik har försökt få mig att göra men vågar inte, morsan med, men vågar inte. :P Har inte ens klippt min lugg själv. :P

Kramar!

2008-08-03 @ 17:07:53
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback