Fika i mängder....

Ok det är löning idag som säkert de flesta är väl medvetna om. Och den löningen utnyttjade jag väl väldigt bra genom att hinna med oh fika tre gånger på en dag. Socialt, men illa illa. Först var Maria och jag nere en sväng på stan för jag skulle shoppa lite så jag drog runt henne lite.  Där hann vi med en fika innan och sedan kom efter stadsturen kom Åsa och mötte upp oss för en fika till=).
Efter det var jag uppe hos Daniel en sväng...hälsa på hans nya lilla bebis igen (kattunge). Senare mötte jag Jossan på fräcka för lite fika/mat, trevligt trevligt.
Har även varit och lämnat i Plastic*snyftsnyft* Gav onoff en chans till och hoppas att de kan rädda henne och att de inte slarvar bort henne igen.

Snodde en lista från Jossan

80 frågor.

1. Vilken svordom använder du mest? fan, men det finns nog andra med

2. Äger du en iPod? nej

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika

4. Hur många resväskor äger du? ingen

5. Använder du flip-floppar? nja, men jag har

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Olika, beror nog lite på humör och vad jag ska ha

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta

8. Vilken var den senaste filmen du såg? hmm, kan ha varit I'm not there eller Kalle och chokladfabriken...eller hmm ja nån var det.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kompis

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? betala av skulder/lån  o sen shoppa. Beror ju på hur mycket jag vann=).

11. Har någon någonsin kallat dig lat? haha...vaddå jag? =)

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? den är tom, men i bilden ligger head off med the hellacopters

14. Vilken är världens bästa artist just nu?  jag passar den faktiskt!=)
 
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej det är måndag o vilket fall så vore det ju en hemlis

16. När var det senast någon stötte på dig? nyligen

17. Vad åt du till middag senast? toast med sallad

18 Använder du huvtröjor? ja

19. Kan du vissla? sådär

20. Vem var den senaste som ringde dig? pappa

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?  flumride plus liknande och spökhus trots att jag blir skiträdd

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 011

24. Tittade du på tecknat när du var liten? ja tom och jerry o sånt

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 5min kanske

26. Hur många syskon har du? en bror

27. Är du blyg inför det motsatta könet? nej

28. Vilken film kan du alla replikerna till? ingen, inte med mitt kassa filmminne

29. Äger du några popband t-shirts? nej inte pop

30. När flög du senast? oj....kanske -90

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

32. Läser du för skojs skull? ja

33. Pratar du några andra språk? engelsk, sen har jag ju läst franska o tyska, men det märks inte någonstans.

34. Diskar du din egen disk? ja

35. Har du gråtit offentligt? ja

36. Har du en stationär dator eller en laptop? båda

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? inte alltid, men när jag vill

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja!!!!

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej

40. Kan du kasta macka? ja

41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej

42. Vad har du med dig in på bion? Läsk och godis eller popcorn

43. Vem var din favoritlärare och varför? oj....jag vet faktiskt inte. gilla religionsläraren på komvux. men jag vet inte. finns väl fler

44. Har du dejtat någon av en annan religion? hmm...nej tror inte det

45. Vad har du för väder? luktar höst trots värmen

46. Har du en blogg? nej...haha

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? hmm...kommer inte ihåg

48. Gillar du att flyga? nej

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? En bra självkänsla (den får stå kvar) och humor

50. När sov du senast på golvet? hmm...kanske två år sen.

51. Vilken är din favorit drink? Orgasm

52. Gillar du din boende-situation? ja

53. Vilken är din mammas hemstad? ja det är ju nåt med fors och i värmland...och där finns det ju en del

54. Din pappas hemstad? Norrköping

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika men mellan 5-8 timmar iaf.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? går i period, men jag gillar när det är mycket.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte ofta, men det hände.

58. Vilken är din favoritfrukt? har ingen direkt mandarin/clementin

59. Äger du en digitalkamera? ja

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 29

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? kan va dock inte här.

62. Tror du på liv på andra planeter? ja jo

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? det var väl nån egobert

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? han har ju långt skägg och är gubbe det har jag ju sett på bild;-)....haha

65. Vad var det senaste du åt? se några frågor längre upp

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta, men det beror ju på, även de om av samma.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ja det blev väl bara så, kallades tilda först innan jag blev döpt. O hade hetat johan om jag var kille.

68. Gillar du senap? nej

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? en massa positiva saker.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? hmm....den behövs betänke tid på så jag vet inte.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? ja, men det var ett tag sen, men kläder

73. Tycker du om att krama folk? ja mina vänner och de jag gillar

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på. men jag gillar ju när man gör de man säger.

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? vet inte, men det är ju troligt

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jämförd med vet jag inte eller jo utseende mässigt, men det tänker jag fan i mig inte säga.

77. Vad är du allergisk mot? alla frukter nästan utom apelsin och banan. Pollen, nötter.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej jag äter ju inte kött.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Johan hehe men det svara jag ju på tidigare.

80. Vad ska du göra när du skrivit svaret på detta? läsa min nya tidning.


Kommentarer:
Postat av: Josefine

ha det bra med din nya tidning o tack för idag!! kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback