De ogröna fingrarna...

Imorgon släpps Backyard Babies nya självbetitlade album och jag är inte alls som förr har inte ens tänkt på om jag ska beställa det eller inte....vad har hänt....jag måste väl erkänna det snart, men inte riktigt än. Köpa albumet ska jag i alla fall och som jag trodde så växer det för varje lyssning...återkommer om analys. Lyssnar just nu på Nomadic och den gillar jag.

Jag har egentligen världens mest ogröna fingarar. Alla blommor jag får ger upp så fort de får chansen. Nu har väl vis mitt totala ointresse mer inverkan än mina fingrars färg. Men förra veckan på Skänninge köpte jag en söt rosa rosenbuske som gav upp dagen efter, men jag tog mod till mig och gav den vatten...o se där....den reste sig och blev glad så mina fingrar kanske är bra mycket grönare än jag tror.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback