Är det åldern?....

Imorse vaknade jag runt 07:30 och kunde inte somna om, jag funderade starkt på att gå upp! Att ens tänka tanken att gå upp vid den tiden frivilligt, att ens överväga det har inte hänt på 10 år om ens nånsin. Men hmm...jag gick inte upp *le* Efter en timme lyckades jag somna om. Men något måste ju vara fel eller är det så att det beror på åldern! Men vad fan gör man om man går upp så tidigt. Händer det igen så ska jag nog testa att gå upp.

Men som sagt jag kom upp sent till slut som vanligt=). Träffade Bella på stan för en fika och lite shopping. O shoppade gjorde jag....rätt ordentligt. Hittade två lila klänningar som jag inte kunde motstå, sedan köpte jag två munkjackor och 2 par vantar. Allt detta på rean så det var rena fynden! Men sen "råkade" jag ju hamna på New Yorker och deras underklädsavdelning och jag kunde som vanligt inte motstå ett att köpa ett set som var typiskt "Ullis".  =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback