I helgen var jag mask...

...ja det är faktiskt sant. Jag var mask, träd, troll, grön (jag vet inte hur man är grön men det var vi), staty. Ja listan kan göras lång, det blev raketen o pepparkakskull....o vad gjorde jag....jo jag jobbade. Men det var faktiskt seriöst mellan varven med. Men gu vad trött jag var. "ungarna" som jag kallar ungdomarna jag jobbar med sa att jag var som en mamma, för om inte jag var med skulle de inte få något gjort. haha lite sött. Kul att man har en hög med tonårsbarn=).

I fredags var jag och kollade idol och åt risgrynsgröt hos Karin och Danne, skönt med lite ledig tid för det är välbehövligt mellan varven eftersom det är mycket jobb nu. Men än så länge är det kul.

Men snön, var är snön....jag behöver lite vita gator nu för att öka på julkänslan.

Måste kasta in ännu en underbart bra låt med Volbeat nämligen "Maybellene I Hofteholder"


Kommentarer:
Postat av: jimmy

om du vill kan jag skicka ner lite snö till dig. vi har typ en halv meter utanför fönstret.

2008-12-10 @ 17:42:08
Postat av: Ullis

Ja tack det får du gärna göra=).


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback