Lille Noppe...

Fick en liten hälsning från lilla Norpan...



Visst är han söt=)....saknar honom och hans speciella sätt. Och trots att Dizzy tyckte han var lite jobbig ibland så saknar nog hon honom lite med. Vi får åka och hälsa på någon dag.

 



Fortfarande mycket och göra, försöker skaffa mig massa julstämmning också. I söndags firade vi pappa på Bacchus. Och idag har jag firat lite lilljul med Karin och Danne var riktigt mysigt. Skulle försöka fota den mysiga julstämningen som jag fick till men det gick ju sådär. Bilderna utan blixt är ju de så blev mest juliga så håll till godo med en av de suddiga...haha. Och sen slipper jag ju visa folk, inga namn nämnda ; -) se hur jag bor. haha.



Dizzy är lagom road av kameran som alltid


Kommentarer:
Postat av: Sara

Kissen ser lite lagom glad ut! :D Hihi, så söt!

Vad fint du har gjort det. Hoppas du får en jättefin jul och att det kommer lite snö för din skull. :)

Kramar!

Postat av: Ullis

Hehe ja det va bra fångat, jag lyckas ju inte fånga Dizzy på bild hon är lite svår=). Tack. Fast det e inte klart än, får bli lite då o då=). Ja hoppas du med får en jättefin jul och att allt är bra. En vit jul vill man ju verkligen ha! Kram!

2008-12-18 @ 11:44:26
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback