grubbelmaja....

.....det är väl jag det. För ibland undrar jag om jag har för mycket tid o för mycket tankar...eller om jag bara e bra på att tänka ändå. Måste i alla fall sluta med det för man blir ju skum i bollen och magen annars.
Haft en supermysig helg iaf.
O annars har jag visst varit dålig med bloggandet, men jag har inte haft motivation. tappar den lite när jag är grubblig.
grubbel är trubbel....o jo det e nog så.
Eh vad rörigt det blev.
Hmm en fundering som maria och jag hade idag är varför människor som vi alltid mailar till i stort sett alltid bara svarar till den ena av oss trots att vi är två och skrivier bådas namn . Visst har det kanske med att göra vilken mail man skickar ifrån men det är ändå lustigt att nästan alla gör det. Men lite roligt.
Nej det var väl det.....=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback