hattparty....

Igår var Elins födelsedagsfest där det var obligatoriskt med huvudbonad och ja det var en samling mer eller mindre underliga saker som befann sig på våra huvuden=). Men kul va det! Grattis i efterskott gumman. Såhär fina var vi någa av oss =):

       

Efter det skulle det bära av till Wasa för de flesta, men jag, Maria, Rebecka och Erika hade ingen lust att stå i den låååånga kön dit. Sen hade det väl knappt gått o röra sig där inne, så det blev Bomull istället. Var skoj, mycket dans och sång, som har resulterat i träningsvärk idag. Jag är ju så vältränad hahaha.
Idag har det blivit pizza, läsk och choklad, det går bra för mig det här med att vara mer nyttig. Nu sitter jag o myser med lilla Dizzy som ligger och sussar här bredvid mig.

Kommentarer:
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

Postat av: Linda

hehe fränt tema:-) såna där hjärtan som du har har ja samma fast stjärnor nånstans..köpte dom på Liseberg när vi var på klassresa i 9:an tror ja..:-) arne-bollar tror ja de hette;-) kram

2008-02-12 @ 16:27:09
URL: http://lindisk.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback