låååångt hår....

ajajajaj, så känns det i mitt hår just nu. Maria var här förut och hjälpte mig att sätta i hår så nu är håret lååååångt och svart. Men som sagt det känns o man blir lite yr i bollen, men jag hoppas att det släpper så att jag kan ha kvar håret, för jag trivs i det än så länge=).
Annars slutade vi tidigt idag, hade ingen pluggenergi alls så vi lade ner. Var på stan en sväng och fikade, eller fika och fika det blev McD=).
Annars har jag inte gjort så mycket.....städat o ja....=).
E tröttis....
Hmm.....hur länge ska jag orka hålla på.....tills du inser att jag inte håller på utan bara är och försöker ha kul och må bra, det som jag tycker alla borde göra. Bry sig om sin omgivning och sig själv.
Ögonen går i kors....trodde inte alls klockan var så mycket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback