Sjuk film...

Ikväll har jag kollat på film med Maria vi hyrde en komedi som jag inte kommer ihåg vad den hette, den var lite skum. Och sen hyrde vi den sjukaste film jag har sett, Tideland, kan inte beskriva den alls, men sjuk var den. Vet inte riktigt vad den handlar om för det går inte riktigt att beskriva, skulle inte rekommendera den om man inte gillar sjuka saker. Hmm ingen film för mig. Reslutatet blev att man mådde illa och kändes sig tom. Ja de finns helt inte riktigt ord för den filmen. Men den är tydligen en blandning av drama/thriller/fantasy.
Men den lilla tjejen som har huvudrollen var grymt duktig skådespelerska.

Fick lite kläder jag beställt idag med, jippie, älskar paket på posten och ja kläder med för den delen=). Och de passade och jag var nöjd, för en gång skull, är ju inte alltid man blir det när man skickar efter saker.

Miss you....<3
Kanske vore det bra att kunna läsa människor tankar i vissa fall...för då borde man ha lättare att förstå sig på varann...

Kommentarer:
Postat av: Linda

Kläder är toppen..håller med:-) joo kissen blev super-happy..han älskar den sorten mat:-) annars är det lungt här..har mycke i både jobb o skola nu..masssssor!!! men förutom det är det lungt:-) hoppas du mår bra med! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback