woho...

Undrar var alla besökare kommer ifrån, men det är ju alltid trevligt med folk som hälsar på=). Woho, för att vi fick för oss att börja tidigt idag, det vill säga 10, vilket är tidigt för oss. Hoppas vi lyckas hålla i det nu, blev inte så trött som jag trodde att jag skulle bli heller utan fick till och med lite gjort när jag kom hem. Sen var det vårigt i luften även om det var kallt ute.
Har nyss kollat kustbevakarna, hehe det är rätt underhållande. Igår tittade jag på Bewitched igen, gillar den filmen, sen tillhör ju Nicole Kidman en av min favoritskådisar. I alla fall så vore det skönt om man kunde trolla sådär ibland, det känns som det skulle behövs vid vissa tillfällen. Är sugen på att se Johnny Depps nya film med, men vet inte ens om de har kommit ut eller inte.
Tankarna har samlats nu tror jag, rätt eller inte kan man ju aldrig veta. Bara o hoppas.
Såg föresten att Horrorpops släpper en ny skiva imorgon, den måste jag kolla in, deras musik e vår och sommar för mig=) Mest för att jag började lyssna på de förra våren, tror jag.

Kommentarer:
Postat av: Bella

Åh jag vill oxå se Johnny Depps nya film :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback