barnvakt....

Igår var jag barnvakt åt Izabella igen. Vi hade lite julgransplundring och hon verkade tycka det var riktigt kul att städa undan julen, så henne kanske man får låna in fler gånger=). Sen skulle det lekas homestyling, men det går tyvärr inte att återberätta lika roligt i skrift. Men ialla fall så hade hon en leksaksverktygslåda med sig och sa att "vi skulle göra som på tv, där de bygger om husen och sen får de som bor där gå in och blunda innan de ska titta på det"=). haha. Sen gick hon in i köket, mätte, sågade och dekorerade. Men hon rörde ingenting utan bara låtsades. Sen fick jag gå in och blunda för att få titta på mitt nya hem=). Hon berättade vad hon hade gjort "titta på de fina stenarna jag har lagt här" och så vidare....haha det var riktigt kul. Tror att det kanske kollas för mycket på homestylingprogram därhemma=). Så härligt med barns fantasi. Sedan bar det av till McD och efter det hem och pyssla och titta på tv och frisera håret. När hon hade åkt hem var jag seg som bara den med rastlös så det blev städning, skönt när man får energi till det.

        
  

Idag kom ju snön! Så jag har varit ute och myst i den lite, sen var jag uppe på fräcka och åt mat med Maria. Fått lite pluggande gjort och annat skolgrejs. Varit ute hos mamma och pappa och fixat med den nya fotoskrivaren, för den första fungerade tyvärr inte som den skulle, men nu verkar det funka!

Kom och tänka på att bloggen varit igång i tre år snart, eller snart och snart, men detta år. Hmm....känns inte alls så, mer som ett år kanske, men jag har i allafall blivit bättre med uppdateringarna än vad jag har varit. Det går ju lite i perioder om man säger så=).

Kommentarer:
Postat av: Linda

Allt lungt här..förutom all snö då:-) hehe...det är mysigt en stund iaf:-) snygg design du fått till! :-) kram

Postat av: Linda

Tjing...nee har ingen motivation alls..men men den kommer väl tillbaka:-) Hoppas allt är bra med dig med!? Så kul o prata med dig vettu :-) Kram pårre

2008-01-06 @ 20:03:59
URL: http://lindisk.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback