Birthday girl....

....ja så är det=), så nu är man 28. Känns lite skumt att skriva det faktiskt, känner mig inte som en dag över 25. Tror jag fastnade i den åldern.=) Men det gör inget, man ska känna sig ung.

Haft en trevlig dag, först kom mamma hit på lunch, sen kom hon och pappa efter jobbet och fikade och firade mig. Fick fina grejer till hemmet, matta till hallen och snygga väggdekorationer. =) Karin och Danne kom efter det, mer fika och presentkort på kläder fick jag i present, superbra! I övrigt har jag mest tagit det lugnt idag. Tänkte försöka hitta någon film nu. Skulle ha laddat upp bilder, men det fungerade inte att göra det just nu, så de kanske kommer senare. kram snuttisar.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Grattis lite igen..men i efterskott då..:-) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback