En lista...

Sådär en lista, kände att det var ett tag sen jag hade någon lista, men nu så.=)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite kvällsseg
Favoritgodis: choklad och lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: kött
Kläder just nu: svarta mysbyxor och rosa linne
Sommarplaner: Har inte tänkt så långt=)
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: beror på
Hur många kuddar sover du med: fyra
Favoritväder: vårväder
Spelar du nåt instrument: Inte längre, men har spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: natt och kväll
Sparare eller slösare: Lite både och
Vem är viktigast för dig: Mina nära och kära
Bästa film: Sagan om Ringen-triologin och pirates filmerna
Tror på liv på andra planeter: hmm....ja jag tror nog det.
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja lite för mycket kanske
Ser du på kärleken som ett misstag: nej absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två tror jag
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja
Stjärntecken? stenbock
Rädd för insekter? nja
Äckligaste insekten: hmm, vet inte, tvestjärtar kanske 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Telepatera mig haha, fast det finns nog fler saker
Vad vill du jobba som? Något man trivs med och som ger en något
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? vegburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har en tatuering och en piercing, vill ha minst en tatuering till
Stökigt eller välstädat? städat
Gungar du på stolen? nope
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? För några år sen hade jag sagt ja, nu säger jag nja...
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur många syskon har du? en bror
Är du rädd för blod? rädd är väl inte rätt ord, men jag gillar det inte
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? ja hellre än bättre eller hur man säger
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? samhäll gick jag, varför.....hmm ja för att det gav bredd.
Anser du att du är stark? inte fysiskt haha
Brukar du sola? ibland
Vad gör du om du får hicka? blir skrämd o försöker med diverse annat.
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? te

Kommentarer:
Postat av: Linda

Oh den listan ska ja med göra..men den får vänta tills imorn:-) Hoppas allt är lungt! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback