flum....

Nyss hemkommen från en opponering i skolan. Var väl ok, som det brukar vara, mest diskussioner om ämnena. Hur mycket av verkligheten visar en bild och så vidare, på lagom flummig nivå som vanligt. Börjar bli hungrig så jag måste pilla i mig något att äta, funderar på något onyttigt=) för ovanlighetens skull ;). Sen får vi se. Hittade en ny lista så här kommer den:

Är du svartsjuk? Ibland, men det beror på situationen
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Det finns väl några, men man ska aldrig säga aldrig, men jag säger telefonförsäljare
Vilken färg har din tandborste? vit och lila
Har du åkt ambulans nån gång? Ja i framsätet
Tycker du om DrPepper? Nope
Har du fått massage nån gång? Ja en hel del gånger
Sötlakrits eller saltlakrits? salt
Ser du dig själv som lång eller kort? mellan
Vad har din mobiltelefon för märke? Samsung
McDonald´s eller Max? Hmm....beror på vad jag ska ha, men McD har godast pomme
Har du ett överkast på din säng? använder det sällan
Har du brutit nåt ben nån gång?  nej tack o lov
Minns du någon speciell person från din barndom? ja flera stycken
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? mittemellan
Nämn en skiva ur din skivsamling: Backyard Babies Stockholm Syndrome
Vad gjorde du i går kväll? Pluggade, kollade tv, myste
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? jo
Vill du skaffa barn? ja men inte nu
Hund eller katt? katt
Har du några syskon? en bra
Gillar du att shoppa? definitivt
Var är dina föräldrar ifrån? östergötland och värmland
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? hmm, svårt eller en av mina kjolar för att den både var riktigt snygg och billig
Världens bästa uppfinning? Internet, haha men det finns ju fler=) mobilen är bra den med=)
Hur svarar du i telefonen? Hallå. eller ibland det är Ulrika om jag inte vet vem det är

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback