Fredag....

Idag känns det som jag har fart runt i ett, först en sväng på stan, sedan till ÖB för att göra lite fynd=). Ja det heter väl ÖoB, men för mig heter det ÖB=). O sen till Karin på fika och prat i mängder. Sedan ut till föräldrarna för pizza, aldrig fel, men onyttigt hehe. Sedan plocka pinnar och det var ungefär lika kul som det låter. Sedan tittade jag på Let's Dance och blev lika sugen på att börja dansa igen denna gång, men jag e ju extremt ringrostig så om det blir av får det nog ske om något år eller så. Sedan telefonbabbel med Maria för nu är hon hemma efter sin lilla tripp igen. Kul! O ja nu är klockan nästan tolv helt plötsligt=).

Kommentarer:
Postat av: anna

hoppas du har en bra lördag babe!
kram!

Postat av: Linda

Tjingeling:-) hoppas du mår bra..:-) ja säger med ÖB :-) hehe! kram på dig

2008-01-19 @ 19:04:56
URL: http://lindisk.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback