fyndshopping....

Nu är man tillbaks till vardagen igen, känns som att jag haft ett lov på lovet eller ett superlångt lov. Men det gick segt för Maria och mig idag, det slutade som vanligt med att vi hamnade på stan=). O äntligen fick jag äta pastasallad på Fräcka.....o den va såååå god. Sen blev det lite fynd shopping faktiskt, underkläder på Cubus, de hade superbilliga och snygga saker, sedan två kjolar på h&m för 20kr styck....helt sjukt. Men glad blev jag o sen lite annat mer eller mindre nödvändigt som hårspray, doftfri då, det finns faktiskt nu!! jippie.=). Vi hann med att fika på skolan också. Så nu får det vara nog med onyttigheter idag eftersom jag även druckit te och ätit glass=)

Kommentarer:
Postat av: Bella

Åh så mysigt :) önskar att min dag oxå hade sett ut så... :p


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback