Happy birthday...

...till min bror, som fyller år idag!!!

Skrev ett inlägg nyss, men det försvann av någon skum anledning, kanske missade att trycka på publiceringsknappen eller nåt=).

Idag skulle jag ha pluggat, men det blev inte riktigt så, utan jag åkte er till stan och fikade med Maria. Behövde tänka på något annat ett tag och det var skönt och kul! Hade tänkt skriva om helgen, men jag vet inte vad jag ska skriva. Den började bra, men slutade i förvirring. Vet inte vad jag ska tro, men ärlighet verkar bara bli mer och mer sällsynt i världen. Det är inte så svårt och säga hur saker och ting är, man mår bara bra av att vara ärlig jag lovar! Förstår inte riktigt vad du håller på med, men du gräver dig bara längre och längre ner. Det är hemskt att se när man inte kan göra något åt det. Sanningen kommer alltid fram sägs det och det tror jag på. Du kan göra vad du vill så länge du säger som det är och står för det.


Alla mina vänner, älskar er!, som ni vet, men det kan man aldrig säga för mycket. puss på er.

Grattis igen till min bror! hoppas du haft en bra dag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback