hår....

Sitter i soffan och latar mig med en varm kopp choklad och med mitt lilla omplåstrade finger. Lyckades nämligen flå mig lite när jag skulle diska förut.
Idag har jag fart runt och fixat och donat med lite grejer. Sedan blev det filmkväll, men visste inte riktigt vad vi skulle se så vi tog en gammal film, Min stora kärlek. Och till det blev det MAX mat, tanken var pastasallad från fräcka, men det blev inte riktigt så=).
Är sugen på att sätta i mitt löshår så att håret blir lite längre, även om det är långt nu med så saknar jag mitt jättelånga hår. Men jag måste färga håret svart först och den nuvarande lila nyansen har jag riktigt fått ur så det får vänta lite. Plus att jag måste pilla bort mina blonda slingor, om man inte ska ha kvar de. Hehe som vanligt har jag tusen tankar för håret=)


Kommentarer:
Postat av: anna

you look good =)
hoppas fingret mår bättre ;)
kram

Postat av: Calita

Snygg bild! ;)

2008-01-21 @ 19:10:57
URL: http://Calita.blogg.se
Postat av: anna

hej gumman! jo det mesta är bra med mig.
Hur är det med dig?
kram!

2008-01-21 @ 19:21:03
URL: http://pyttis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback