host, host....

Idag gjorde jag något som var bland det jobbigaste jag gjort, men jag var tvungen helt enkelt. rätt eller inte det vet jag inte, men jag tror det, känns som det. Jag tycker det är tråkigt, man möter många människor genom livet många stannar kvar, men en del måste man låta gå, även om man inte vill och även om de kanske inte vill. Jag önskar att man kunde vara vän med allt och alla, men ja världen fungerar ju visst inte så.
Trött på min hosta den verkar inte släppa. Annars e jag seg, blev en lite för sen natt i natt.

Kommentarer:
Postat av: Bella

Ja, det är jobbigt det där med vänner och ovänner. Hoppas du mår bättre snart :)

Postat av: melika

får väll se filmen oxå o se om den va bra eller dåligt :p hihih
ja men kryssningen va super kul :)

2008-01-30 @ 22:39:32
URL: http://mellikaa.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback