latdag....

Snart har jag väl lyssnat sönder låten i inlägget nedan=), men det blir ju så ibland när man tycker något är bra. Idag har det varit lite av en latdag, kände mig lite hängig, men sen piggnade jag till. Hade reflektion i skolan på dan, var väl sådär, blev lite irriterad på att det finns så mycket fördomar, men det har vi ju alla mer eller mindre.
Sen gick jag hem och myste med Diz, lagade mat och tittade på that 70's show och gilmore girls. Sen har det varit latning på hög nivå idag som sagt. Är sugen på fräckas pastasallad, men den är lite svårt att få tag på den nu=).

Kommentarer:
Postat av: anna

vad innehåller en fräckas pastasallad?

kram!

Postat av: anna

håller med! och det är ju "nyttig" lyx man unnar sig!

Är helsåld på en sallad som coop säljer här i stan..en med pestobulgur, fetaost,minisaltgurkor,kyckling och lite andra grönsaker...mmm!

2008-01-18 @ 23:22:01
URL: http://pyttis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback