lista igen....

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina underbara vänner
Vad gjorde du kl 08 imorse? sussade nog
Vad gjorde du för 15 min sedan? pratade med maria
Det sista du sa högt? vet inte
Vad har du druckit idag? cola, te, vatten
Vad var det senaste du åt? pizza=(
Vad var det senaste du köpte? te
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? lite småregn kanske e mörkt så jag ser inte
Godaste glassmaken? choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Sover du tungt? ja
Drömmer du mardrömmar? ibland
Trivs du med ditt jobb? skolan e väl mitt jobb=) o ja det gör jag
Favoritklädsel? kjol och linne
Favoritlåt just nu? In the Raw med Crashdiet
Vad ser du om du tittar till höger? fönster
Vad gör dig glad just nu? mina vänner och diz
Vad ska du göra härnäst? kanske kolla på något program annars vet jag inte
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? tankspridd
Favoritgodis? choklad och lakrits
Kläder just nu? leggins och tröja
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? att må bra o att mina nära o kära mår bra
Är du kittlig? ja
Snarkar du? händer nog
Stjärntecken? stenbock
Längtar du mest efter nu? Lite vår=)

Kommentarer:
Postat av: Bella

(svar) ska åka till säfsen och åka skidor bara över helgen :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback