Nyårsafton...

Nyårsafton igår var riktigt mysig och rolig. Var hemma hos Karin och Danne som bjöd på tre rätters middag och annat gott. Först fick vi förrätt...skagenröra eller gurkröra för min del i fint formade bröd, sen bjöds det på quorn inbakad i smördeg el fläskfilé för de andras del och till efterrätt fick vi panacotta med bär...riktigt gott, men oj vad mätt man blev.

Mycket prat och skatt bjöds det på och även några omgångar i vem vill bli miljonär, som man kunde köra på tvn.

Tolvslaget firades med nedräkning och fyrverkeri. Sedan blev det fika, mer spel och även ost för de två som orkade=)

Riktigt roligt och hemresan i snöfall var mysig....kul att det äntligen kommer snö.


           

2007 har varit ett år i kaos skulle man nog kunna uttrycka det, som en riktig bergodalbana, med mycket krokar, svängar, upp och ner, men jag har utvecklats en hel del och året har nog gett mig mycket trots att saker och ting varit väldigt röriga. Dock inte konstant som tur är=). Men det har även varit ett år av många underbara människor, nya som gamla, roliga och minnesvärda händelser och lärdomar=).


Ett nyårslöfte som jag gett är att dricka mer vatten och det borde ju inte vara så svårt att hålla i alla fall. Tänkte att jag skulle satsa på ett enkelt eftersom jag aldrig brukar ha nyårslöften.


Nytt år nya möjligheter eller hur man säger =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback