Träningsvärk...

Glömde skriva det till helgens inlägg, men jag har träningsvärk efter dansandet på bomull och det var inte mycket vi hann dansa där. Jag så tränad så det är pinsamt....hehe, får skräpa mig på den biten.
Inatt var jag uppe o läste tidningen vid 4 för då hade jag redan vridit mig några varv i sängen. Har ställt om dygnet lite för mycket.
Idag har jag varit uppe hos Elin och fikat och lekt med barnen, hehe det är så bra att barn är så lättroade ibland så man inte behöver göra så mycket och sen har de alltid något att berätta. Idag var det mest saker om spindelmannen och hans fiender. Oouullis, ooulliss lät det när de skulle berätta något, haha ja det är inte alltid lätt med U:n.
Snart börjar Carolinga Gynnings nya program på tv, tänkte försöka se det, tycker hon är lite kul =).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback