Äntligen! bra musik...

Har ju letat efter två låtar ett tag nu, där jag inte hade koll på titeln bara bandet och knappt det, men nu är det återfunna. Och det är två band som jag ofta blandar ihop...inte konstigt när de ska heta så j.kla lika...Men här kommer två riktigt bra låtar bara för er=)!.

Först "Agaist me!" och "Tegan" med Born on the FM Waves of the Heart.






Och sen "Rise Against" med "Rumors of My Demise Have Been Greatly Exaggerated"

Den feta texten dök upp av sig själv och jag orkar inte göra om och det går inte att ändra så ni får stå ut=). Men fan vad bra dessa låtar är!!!!

Kommentarer:
Postat av: Sara

Aah fy! Jag har cocilana eller hur det stavas (hostmedicin), te med honung i, citronvatten med honung i bananglass från Ben & Jerrys. ;D

Krya på dig! :)

Kramisar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback