Det kommer ljud....

Jag låter igen....jippie!. Det kommer ut ljud, vilken lycka! Hoppas det håller sig så nu.
Sara har varit här en stund, vi har fikat, pratat och beställt lite saker. Jätteskoj, men nu e jag rastlös...finns ju inte så mycket o göra eller som man ens orkar göra.

Igår var Elin här med vi kollade på Boondock Saints, har ju sett den ett antal gånger, men den är riktigt bra. En sväng till Spicy Hot blev det med och de lyckades hur bra som helst med min specialbeställning, så det blir det definitivt fler gånger. De kollade dock lite konstigt på mig när Elin fick beställa åt mig. haha, men så kan det va. Kan dock inte vara så kul att vara med någon som är helt tyst och försöker sitt bästa att kommunicera med lappar och gester.

Men nu kan jag alltså prata igen....såååå skönt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback