En ny kärlek...

Oh igår hittade jag ännu en ny kärlek=), nämligen Klubb Loose Lips. Jag älskade stället!, verkligen. Riktigt kul, härlig stämning och riktigt bra musik. Det känns som att det slog ut bergsbron direkt och jag hoppas den känslan håller i sig. Dit måste jag ta mig fler gånger.

Idag var det dock mindre kul när jag vakna, för man ska tydligen inte gå ut när man är sjuk, men jag hade lite svårt att motstå. Så nu har jag ingen som helst röst, det är irriterande som fan!. grrrr....kommer ju knappt ljud.

I torsdags kom jag hem från några mysiga dagar utanför Jönköping. Riktigt välbehövligt, tycker det är så skönt att vistas på lugna platser, så man bara kan slappna av och bara vara och samla energi. Sen när det gäller Jönköping så tycker jag att det är en av de finaste städerna i landet....shit alltså med Vättern som ligger där, det gör mig glad=). Åkte mellan från Gränna o Jönköping och lyssnade på Dropkick Murphys samtidigt och det kändes lite irländsk naturen och allt.=).

Nu ska jag försöka kurera mig, skulle egentligen befunnit mig på en ö i Trosa, men det blev inte så och det känns rätt skönt nu. Sen skulle jag gått ut, men just nu känns det inte så lockande alls. =/.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback